The Story
AmyMina's Blog
Moment .
Tuesday, February 12, 2013 , 0 Comment


Assalamualaikum .

Cuti mid semester dah habis , Wuarghhh , sedih gilos baq hang . Cuti seminggu lebih ja . Alaa , biasa laa student kalau boleh tu setahun cuti pun tak cukup . Hamba Allah S.W.T mana yang tak suka cuti ? Semua orang suka cuti , termasuk aku . 

Cuti kali nie macam banyak aktiviti so takdak lah bosan tahap gajah terbang . Haritu pergi sekolah ambil sijil SPM and baru tau teacher aku tu dah pindah sekolah lain . Sedih baq hang :'( Tapi happy sebab sekolah aku dah bertukar wajah . Haha , maksud aku tu decoration tu mantap ! Ada uhmpp gitu . 

Then lepak lepak dengan aku punya member . Baik punya , makan lokcing kat Kuala Perlis . Angin sepoi sepoi . 

Then join reunion SMKTLS . Serious awesome gilos ! hahaha . I loike sangat sangat . Lama tak jumpa member member sekolah . Bila dah jumpa , perangai masing masing tak berubah . Asyik nak bahan ja . Ada pulak sweet lovely 'couple' basuh pinggan sama sama . Auwww ! <3 Part nak bergambar semua pulun macam jakun tak pernah tengok kamera , termasuk aku . Lepak-ing dari pukul 630 petang sampai 11malam . Gilos lama , nasib buat dekat rumah orang so ada tempat nak solat . Let's check it out awesome picture , haha .


"Kami geng pulun kamera" 


"Geng lepak plus gosip , penat membakar"


"Geng bersungguh sungguh nak membakar"


"Ni geng ... uhmmmm"


I love this picture


We are friend till Jannah 



For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.