The Story
AmyMina's Blog
Mohon faham .
Tuesday, February 5, 2013 , 2 Comment


Assalamualaikum .

Lately nie banyak sungguh cabaran dan dugaan , semua tu nak menguji keimanan and aku terima dengan hati yang terbuka . Susah nak puaskan hati semua orang . Nak jaga hati orang lagi susah , semua perkara nak kena fikirkan pasai orang lain . Pantang ada yang tak kena mula lah nak mengata .

Mulut orang ni bukan boleh tutup , dah tu mula lah nak kata bukan bukan tanpa mengetahui fakta yang sebenarnya . Sajakan tempah dosa .  Manusia memang macam tu cepat sangat buat kesimpulan tanpa dengar keterangan daripada dua dua pihak . Aku pun tak terlepas buat macam tu . Kita semua manusia biasa sebab tu aku maafkan .

Malas aku nak panjangkan cerita . Bukan salah pun berbaik sesama saudara Islam , aku buat baik salah , buat jahat pun salah . Pastu kutuk belakang belakang . Kalau dah berani sangat cuba kata depan depan , at least aku tau laa tahap kebencian pada aku tu .

Aku nak tuduh pun macam tak baik , bila aku tanya siapa kata ?  A kata B , B kata C . Nampak dak permainan dia ? Yang mana betul yang mana salah tu aku pun taktau . Mohon doa dari Allah S.W.T agar hang berubah suatu hari nanti . Amin .

Tapi sampai bila nak jadi macam nie , umur makin meningkat . Takkan tak boleh fikir mana baik mana buruk . Matang lah sikit .
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.