The Story
AmyMina's Blog
Jadi student balik
Wednesday, April 25, 2012 , 0 Comment
Assalamualaikum .



Since keputusan matrik and form six dah dikeluarkan pelbagai response budak budak lepasan SPM 2011 . Ada yang happy ada yang sedih . Lebih banyak rungutan yang diterima , nahhh macam aku pulak tempat mengadu . Bagi budak laki yang simpan rambut panjang kalah langsuir tu kena potong rambut sebab masuk sekolah balik untuk form six . Sabor jelaa . Kawan kawan aku semua pakat takmau masuk form six sebab kena potong rambut .

Okayyy , Alhamdulillah aku dapat matrik . Bersyukur okayyy . Better daripada form six sebab tak perlu pakai baju sekolah tapi kena duduk asrama laa pulak . Bertahun tahun aku belajar tak pernah duduk asrama . Sedihnya nak tinggal keluarga dah . Banyak kawan kawan aku dapat luar daripada Perlis , Aku ? Matrik Arau jaaa . Chill jaa boleh minum coolblog sampai perut kembung then terburai . Nahhhh . Best laa aku dapat kat Perlis sebab banyak kawan kawan aku dapat Perlis tapi dalam geng aku cuma Anis dengan Aku ja .

Mood nak jadi student balik memang sudah sampai tahap infinity . Rindu nak buat kerja last minit , nak copypaste then edit sikit sikit , rindu nak berjaga sampai lewat malam sebab study last minit . See , perangai tu sudah sebati dalam diri sejak jadi pelajar setelah bertahun lamanya . Kat matrik tu aku dalam aliran sains , okayy laa tapi kena belajar basic balik untuk 1 year kan ? Aku pun dengar orang cakap jaa . Kalau masuk matrik memang kena struggle betul betul sebab nanti result untuk U pulak .

Btw , sekarang aku tunggu result UPU and Maktab . Kalau dapat lagi dua nie baru aku pertimbangkan so sekarang memang tak boleh buat keputusan lagi sebab takut tersilap langkah . SPA pun aku apply jugak mintak mintak dapat . Sedih gila rumah aku tak boleh masuk laman SPA nanti nak pergi kepc online sana beli air pepsi cukup laa duduk berjam jam . Lagipun aku nak study then kerja terus laa . Sebab apa ? Baca sini , aku ada nyatakan beberapa sebab yang genius . Kehkeh .

Okayy laa aku nak tidur , nyte :D
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.