The Story
AmyMina's Blog
Santai dihujung minggu with family .
Monday, April 30, 2012 , 2 Comment
Assalamualaikum .

Home sweet home . Aku baru saja sampai Perlis around 7 a.m. Sepatutnya sampai pukul 3 / 4 pagi tapi dah tidur lama sangat dekat Gurun tengok tengok jam dah pukul 6 pagi . Adik aku buat seronok sebab tak pergi sekolah. Ayah aku bawa kereta laju gilakk then nyanyi lagu Anak Kampung .

Sampai KL hari sabtu pagi sebab bertolak malam pukul 11 . Kes tengok super spontan laa nie then bila ingat astro ada ulangan baru bertolak . HAHA . Sampai KL pergi ambil kakak aku dekat SA then pergi putrajaya makan kenduri . Jadi jakun sat . HAHA , cantekkk gilakk putrajaya . Ingat nak naik boat round round tasik tu tapi panas so tangkap gambar saja . Gambar banyak dalam kemera kakak aku dalam phone pun sikit saja .



Dah habis makan kenduri tu pergi check in hotel . Perut kenyang hati pun senang . Masuk hotel tidur terus laa . Malam pukul 8 pergi pasar malam belakang hotel . Strategik gila hotel nie . Awesome ! Then hari ahad lepas check out pergi Sunway Pyramid . Nak cari parking punya laa susah , round 2 3 kali tak jumpa jumpa . Then baru jumpa . Aku nak main ice skating demm kakak abang adik aku semua pakat nak shopping kasut pulak -,-' . Masa dekat Sunway Pyramid memang aku moody jaa memanjang . maafkan saya *gaya Zizan* HAHA . Moody moody pun dan aku beli 1 pasang kasut.

Habis shopping segala bagai sampai bera ra semua then hantar kakak aku dekat rumah sewa dia . Pastu hantar abang aku dekat The mall katkat PWTC . Jalan banyak tutup kes digi and the geng . Pukul 7 bertolak balik Perlis . Yeayyyy ! :D

Masa aku dekat tempat kenduri tu posmen call . HAHA , dia suruh aku keluar rumah sebab dia panggil banyak kali . Aku memang tak ada dekat rumah laa dah aku pergi KL . Wahaha , so satgi aku kena ambil surat dekat Poslaju sebab dia hantar mesej suruh aku ambil segera . Tak dan dan . HAHA .

Lepas tu pergi MPH . Rambang mata aku tengok novel . Aku dengan novel macam jasad dan nyawa . Wahahaaha ,  Actually mak aku nak beli buku untuk belajar sebab mak aku sambung belajar saja laa aku nak menyibuk mintak mak aku beli sama novel dekat aku . HAHA. Finally aku berjaya beli 1 novel .


Okayy laa aku taktau nak update apa dah . k byeee , wahahaa .
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.