The Story
AmyMina's Blog
Ikhlaskan !
Monday, August 29, 2011 , 0 Comment
Assalamualaikum.


sekarang dh jdy trend dh. most blog suma update pasai Raya and tak lupa juga pasai Ramadan. Am i right? haha, mmg tak dinafikan Ramadan dh nak hbes. Okie, aku bukan nk cita pasai Ramadan. no worries, haha.

Aku nk cita pasai aku wat kuih tady, OMG ! Mina wat kuih. yeahhh ! terima lahh hakikat. haha, Act aku tataw sedap ke ta. tpy bg aku sedap jaa.*angkat bakul nihh. balik-2 dae semyang terawih terus bersemangat nk buat kuih. haha, Whtever lahh kan. Sekarang aku nk try belajar anyam ketupat, hee. isk-2 memalukan betul ank dara ta ety anyam ketupat.*bak kata mak aku laa. huh! besa laa ank dara moden. Mai laa uma aku kita pakat-2 asa. haha.

The End

p/s : nk gy uma sapa dulu aya pertama nihh ?
raya-2 jugak, trial jgn lupa.
 coretan AmyMina
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.