The Story
AmyMina's Blog
Oh Hi !
Friday, September 2, 2011 , 0 Comment

Assalamualaikum.



Fist of all aku nak ucap Good Evening. hahha. sakai jahh :) Actually im very boring tataw nak watpa. Study pun mcm ta study jahh ta igt apa pun aku baca tuhh. hee. Okie letak tepi itu semua dlm kta laen abaikan -,-  Aku nak post entry apa pun aku tataw. takan nk cita pasai raya kut. huh ! ta hbes-2 raya. balik-2 raya. bosan gk kn? even raya sebulan. nnty pas hbes spm nk raya sekali merdeka fulak. Am i right? hikhik.

p/s : Title entry nie tada kena mengena pun dengan post aku kali nie, Idky aku letak title tuhh. 

Oh ya, mehh sini aku nk tnya. dulu kecik-2 u'all obses dk dgn cita kartun or apa-2 jela? kalau ya cita apa? haa. lai-2 dekat-2. y dekat kita rapat-2kan. haha. dulu kan wey aku obses gila separuh mati ahh ngn cita teletubbies. haha. gelak laa gelak laa. ta heran pun wey :P hok paling aku suka sekali is warna merah tuhh. very cute what. heee. kembali ke zaman silam. aku suka gila cita tuhh pai mintak-2 mak aku beli skuter cam depa tuhh. buley p merata. haha. tapi tuhh dulu laa. skrg mature sikit. haha, tpy aku suka tgk benda comel-2 no matter what. aku suka !! okie jady satt. k laa stg aku lagi merapu tahh papa. tata... 

 
coretan AmyMina
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.