The Story
AmyMina's Blog
9 month more to stay here with them !
Sunday, July 1, 2012 , 0 Comment
Assalamualaikum .


Agak melampau laa kan bagi salam terus letak gambar sendiri kononnya bajet comel laa tu :D Sila telengkan kepala anda mau nak tengok gambar ini dengan jelas -,- hihihiewww . Abaikan apa yang tengah aku buat tu -,- Tetiba saja aku cerita pasai gambar ini kenapa ? motif ??

Berbalik kepada tajuk aku yang memang tak masuk dek akai tu , aku pun tak paham kenapa laa aku tulis title macam tu . Ketandusan idea , maybe . Dah dah , sekarang aku nak cerita pasai KMP lagi lerw *geledis . Nothing much to say , aku speaking woiii semenjak dk buat speaking muet puya latihan . haha , okay ! aku tak paham nie kenapa aku mesti lari dari tajuk sebenar ???!!

Macam nie laa aku nak cerita pasai roomates aku yang agak comel + kelakar + none  = 3M3A . Firstly tentang Athirah . Hemmm , perlu kah aku cerita pasai dia ? yess ! dia dulu duduk bilik lain then mintak tukar masuk bilik aku . Aku yang suruh sebab aku suka buat macam tu . hehe , lagi[un dia bestfriends aku yang gila and now semakin gila . Dia suka tengok Running Man then gelak macam orang gila , Aku suka guna perkataan "gila" Dia suka sebut "Ah ! Stress" Kadang kadang aku tak paham apa yang dia nak stress kan ? hemm pelajar semua stress kan . Perkataan stress tu macam berzikir pulak . Every minutes dia akan kata Stress ! Lama lama aku pun stress .

Next , Atikah . Dia nie budak kelantan . Dia kelakar . Sebab ? Dia suka kata "heh" haha , roomates aku semua ada perkataan sendiri yang tah papa dan aku kurang mengerti maksudnya . Tikah nie kan mengingatkan aku kepada Anis , Tikah jenis orang yang takdak perasaan maybe tapi still boleh bergurau senda . Dia minat gila novel macam aku . Dia jenis yang rilek rilek yang tah papa lahh kan . Aku tak paham apa yang aku cuba sampaikan nie.Bila dia kalut dia nampak comel , hahahahahahahhaha :D Aku suka kata dia none . muehehe , Kadang kadang bila aku dengan Trah tengok dia dia akan kata "Heh ! Jangan la" Tikah ada kembar tapi kembar dia belajar dekat matrik N9 .

Lastly , Mai . Dia tak banyak cakap , eh yeka ? haha . Dia orang paling awai tidur dan orang paling awai bangun . Mau dia tak bangun satu bilik pun tak bangun . Haha , semua macam tunggu dia bangun baru nak bangun . Aku pun tak paham kenapa fenomena ini berlaku . Aku taktau nak cerita apa tentang Mai nie . Skip...skip..

Aku just nak bagitau roomates aku best , dulu aku kata tak best sebab semua diam diam lagi sekarang dah sebulan duduk sebumbung baru nak kecoh terutama si Tikah tu . Pantang kena usik menjerit jaa . Aku dengan Trah suka usik dia macam jadi part time job without salary tau . Bilik ada 4 katil double decker tapi duduk 4 orang . Bilik besar yo 2 kanan 2 kiri tengah tengah ada dinding and ruang nak study .

KMP is the best ! bye , Assalamualaikum :D
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.