The Story
AmyMina's Blog
Orientasi Kolej Matrikulasi Perlis is AWESOME !
Saturday, June 2, 2012 , 0 Comment
Assalamualaikum bloggers :)

Lama tak update nie sebab aku tak boleh online sekarang sebab aku duduk asrama sudah :) Kehidupan di asrama agak mencabar tapi apa apa pun be cool . hehe . 28 Mei haritu daftar kmp , perasaan tu tak payah cakap laa memang dup dap dup dap . Aku pergi pukul 8 pagi , al maklum laa rumah dekat jaa 10 minit pun dah sampai . Bila sampai tu amek nombor giliran , nombor aku is 768 . Nerhhh daripada 2000 orang aku yang ke 700 lebih okay .

Dah habis daftar apa semua tu mak ayah aku balik tu jujur ahh sedih laa jugak , hemm sebab tak biasa duduk asrama nie first time . Ahhhhh , dah habis tu masuk dewan biasa laa orientasi 1 minggu . Terbaikkk ! Macam macam yang kami buat okay . Main sukaneka bestttt , haha


Haaa , semua gambar nie masa orientasi time aku main sukaneka . Tajuk game pun amboiii macam mak datin glamour kau . haha , Ombak rindu tak sudah sudah , titian kasih tak kunjung tiba , awan nano apa menda tahh . forgot already . Ahaks . aku main game sehati sejiwa okay buka sehati berdansa . Wakaka .


 

Nie pulak time latihan kebakaran . Duduk sana memang best tapi roomate aku tak best . Bila pergi mentor mentee , dewan , kuliah (tak masuk lagi) jumpa kawan baru best . Aku kawan dengan budak kelantan , selangor and yang lain tu kebanyakan perlis laa . best time penutup orientasi okayy . Pengarah kami memang sporting habessss . ILoike ! KMP-ian ada buat KMP 13 besar besar ! :D nak tengok klik SINI . tapi taktau laa depa dah upload ke tak . hehehiwww :D

Sekian , terima kasih .
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.