The Story
AmyMina's Blog
Dahulu kala , cewahhhhh .
Sunday, April 8, 2012 , 0 Comment
Assalamualaikum .

Tetiba teringat zaman sekolah dulu nie . HAHA , Aku nak share satu video yang memang jadi hot topic wokk masa aku form 5 . Mana taknya semua nyanyi lagu ni then perli mamat tu . Lagu nie classmate aku yang dk canang satu dunia pasal lagu nie . HAHA , punca lagu nie meletoppp gitu ? Kes kawan pak aku nie nama dia Ramli . Well , zaman sekolah memang khas untuk ejek nama mak ayah especially ayah . Kan ? ahh , perkara biasa .

Nak dengar sama ? No hal laaa , scroll bawah . Aku sudah sediakan khas untuk korang . Muahaha :D


Masa aku first first dengar memang aku gelak . Siap boleh hafal lagi lirik tu . Best tang "lettttt haveeeeeeeee someeeee ......" haha , video nie gempak ke ? yelaa kut kan ? hahaha . Dah dah , pergi layan video tu then decide laa best ke tak . Okayyy ? tata :D

Title tadak kena mengena dengan entry :) , video credit to YT :D
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.