The Story
AmyMina's Blog
5 tahun menyepi , kini kembali !
Thursday, April 12, 2012 , 0 Comment
Assalamualaikum :D

Harini aku happy sangat sangat sebab SKSI buat reunion untuk batch 94 . Of course laa happy gila sebab boleh jumpa kawan kawan lama . Hehe , 5 tahun semua pakat buat hal masing masing tahun nie baru buat reunion sebab baru buat Group dekat FB . Thanks to Mikhail .

Mula mula nak pergi tu memang aku segan gila doe sebab lama tak jumpa . Hewhew , macam macam ada dalam kepala nie . Then sebab lama tak jumpa so aku pergi jaa . Janji pukul 815 malam tapi aku pergi pukul 830 kut sebab mak aku nak tengok berita . Aku nak pergi sendiri tak bagi sebab dah malam . Masa aku sampai tu tak ada laa ramai sangat dalam 8orang . Kira aku nie yang terawal laa .

Masa aku sampai tu salam salam dulu dengan kaum hawa then semua pakat tanya "kanal aku dak?" haha , aku pun angguk ja walaupun aku tak kenal mulanya . Gila banyak berubah sihhh . Dunia dah maju depa pun maju . Eh terkata pulakkkk . Maafkan saya *gaya zizan*

Yang paling aku best sangat sebab aku dapt jumpa bestfriend aku masa sekolah rendah dulu . Makin cantik hg puteri ! hahaha :D Elok dia sampai kami peluk peluk dulu sekali dengan Ezaieda . Elok puteri duduk sebelah aku semua pakat tanya dia sama . Famous cekkkk . hahaha .

Dah tu kami makan makan , sembang sembang pastu tangkap gambar . Masa nak balik tu time aku tunggu mak aku aku jumpa bestfriend aku lagi . She is Anis Najihah . HAHA , lama tak jumpa . Pastu sembang sembang aku dengan wan dk kata kat dia tukang kebun . HAHA . Sorry Anis . Dah pakat sembang sembang mak aku sampai aku pun balik . Masa tu pukul 10lebih . Tengok gambar bawah malas nak ambil banyak banyak . Credit to Airin :D

For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.