The Story
AmyMina's Blog
Rupa Dakota Rose macam patung Barbie
Thursday, March 15, 2012 , 0 Comment
Assalamualaikum .

Mungkin tentang Dakota nie ramai yang sudah tahu tapi aku nak share juga untuk orang orang yang tidak tahu . Dakota Rose nie muka macam patung Barbie iaitu Kotakati . Comel gileeerrrr . Umur dia 16tahun . Nama patung Barbie tu aku dapat daripada sumber yang boleh dipercayai ;D

Korang tak percaya cakap aku ? Meh sini aku nak tunjuk gambar dia .

Anugerah ALLAH SWT bagi dekat dia . Untung sungguh dia kan ?




Tu jaa gambar gambar dia , banyak lagi tapi aku malas nak ambil semua . Korang minta bantuan Mr.Google mesti jumpa punya . Okay , tata .
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.