The Story
AmyMina's Blog
Ladies and Shoes
Friday, February 24, 2012 , 0 Comment
Assalamualaikum all ;D
Tak terusik lama dah blog ni sebab asyik tumpu kat blog satu lagi jaa , Pity this blog *sobsob* Today nak cerita pasal kasut . Hekhek . Tetiba pulak kan ? Actually tadi baca tentang kasut dalam satu magazine so nak share lah dengan rakan blogger sekalian ;D Baik kan ? Harhar . So tanak buang masa lagi , jum baca .

Kitten Heel : Kasut ni jenis bertumit pendek around 1.5 - 2cm . Kasut ni sesuai untuk mereka yang tidak pandai gayakan kasut . Sesuai juga dipakai ketika menghadiri majlis - majlis yang kasual . Selain itu , boleh dipadankan dengan baju kurung atau seluar slack . Orang yang bertubuh gempal sesuai pakai kasut ini.
Ankle Straps : Kasut ini sangat elegan . Tidak kira sama ada kasut ini bertumit tinggi atau rendah tetap dipanggil ankle straps dengan syarat kasut itu mempunyai lilitan atau tali . Kasut jenis ini boleh dipadankan dengan baju kurung dan skirt labuh .

Ini yang jenis heel punya okayy .

Wedges : Kasut ini ramai ladies yang minat . Kasut ini sesuai untuk sebarang acara majlis so tidak perlu pening - pening kepala untuk fikir tentang kasut ke majlis . Pilih laa jenis wedges yang ringan dan selesa untuk dipakai . Sesuai pakai dengan baju kurung , slack dan skirt .

 Awesome kan ?

 Pumps : Kasut ini mempunyai pelbagai ketinggian dan jenis tumit tetapi ciri utamanya tertutup di bahagian depan dan belakang . Kelihatan lebih feminin bila menggayakan kasut ini dan dapat lindungi kaki dari sunburn.


Platform Shoes : Kasut ini memiliki tapak yang tebal dan tinggi . Selalunya tinggi kasut ini mencecah 4cm . Kasut ini lebih sesuai digayakan dengan seluar jeans .


Cukup laa setakat ini , sebenarnyaa bayak lagi nie. Harhar. laen kali kita share pulakk ye . TheEnd
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.