The Story
AmyMina's Blog
which one ?
Friday, December 2, 2011 , 0 Comment
Seriously  aku  taktaw  nak  amek  course  apa.
hihi ,,  mesti  bengang  kan  ?  tajuk  supa  apa daa.
im  talking  about  my  future  laa.
nie  tengah  bajet  spm  result straight  A's.
tu  pasai  aku  tak  lehh  pilih  U  mana  nak  amek  aku.
haha, damn !  aku  ingat  nak  jady  cikgu  then kawan-2  aku  gelakk.
hampehh  punya  kawan !  so kita  up  sikit  .
jady  Lecture !  haha, amacam ?  okie ke ?

maw  jady  doktor,  kirim  salam laa.
bio  pun  nyawa-2  ikan  jaa.
gilaa bajet mcm  result  SPM dapat  dahh.
realitinyaa , baru  hbes  jawab.  hihi.
Tetiba  aku  cakap  pasai  nie  kann,  sebab  tady  aku  nak  isi  borang  upu  tuhh.
see,  kan  aku  dah  kata  aku  bajet  gilaa..
tapy  kan, mak  aku suruh  amek  course  yang  ley  kija  ngn  jabatan  kesihatan.
huarghhh,  idk  laaa.  ngada-2  nyaaa.

danbo  tengah  decide  nak  amek  anak  yang  mana.
puhh-2  apa  aku  merepek  nie.  tak  ada  manfaat  langsung  entry  aku.
haha,  okie  lahh ..  byeeeeee.


p/s : kebanyakan  entry  aku  mesti  ada danbo  kan ?  even  one.
Oh tidak !  seems  like  fikiran  aku  telahh  dipengaruhi  oleh  danbo.
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.