The Story
AmyMina's Blog
Part time job
Friday, December 9, 2011 , 0 Comment
ehh ,  macam  best  je  part  time  job  kan ?  especially  after  SPM  is  over . yeahhh  , betapa  ramai  orang  yang  kua  gy  cari  kijaa .  maybe  untuk  isi  masa  lapang  kut.  plusplus  duit  pun  masyukkk ! haha,  bolehh  joli .  kan ?  then  best  sikit  ley  pegang  duit  seniri  aite  ?  ahh ,  jiwa  mudaa ,  begitulahhh .  tempat-2  yang  jadi  masa  untk  cari  kija  is  kedai-2  makan. yeahhh .  hidup  untuk  makan ! hihi

untuk  aku  yang  malas  untuk  kua  sana  kua  sini  p tanya  ada  kija  kosong dk ? huh !  maka  aku  pun  p  kija  kat  kebun  getah  pak  pak  aku . haha , tok  aku  le.  yeahhh .  kija  aku  p  noreh  getah.  apa ? lekeh  ke ? nopee ..  mula-2  aku rasa  macammm  what ? noreh ? euiwww,  tanak  ahh.  then  pas  mak  aku  bising  aku  p  jelaa .  see  ,  betapa  tak  relanya  aku !  aku  bukan  skuad  RELA ! *tetiba.  At first ,  very  difficult  bagi  orang  macam  aku .  then  lama-2  i  feel  good.  hihi .  bangga  sech  anak  yang  dok  bandar  leyy  noreh . masuk  book  of  record  please .  huh !  bajet kau !

perlu  ke  aku  kecoh-2  tak  tentu  pasai  nie ?  nopeee !  okiee,  pas  niee  i'm  going  to KL &  Genting.  but  im  not  so  excited  sebab  my  besties  tak  p .  so  boring.  even  aku  pun  malas  nak  p.  tpy  pk  adek  aku  so  aku  p  jelaaa .

P/s : aku  suka  coklat *  tada  kena  mengenaa :)
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.