The Story
AmyMina's Blog
I feel GOOD :)
Monday, August 1, 2011 , 0 Comment
Assalamualaikum ;)

hyepp , lama kan aku ta update ?
sumanya gara-2 tutttt . *terasa amek ! free jahh.
banyak cerita aku nk cerita tapy aku tamaw cerita :)
whatever lahh kan?

Kisah 1 :
Ae nie school aku cuti.
Yahhooooo! best bhaii. haha, so buley duduk uma goyang kaki.
oppps ! cannot, Aku msty study ! ya, MESTI !
lately aku asek wat excersice AddMath jahh.
Addmath aku paling lemah, even aku lulus pun ataih-2 pagar wat apa?
Tak dinafikan, tang wt latihan seniri betul bnyk jaa even kat tuisyen pun.
Tapy bila jwb dalam exam aku blur weyyy. tahh papa pnya jawapan.
Then kena marah ngn T.Aznura ataih kesilapan aku seniri lam exam.
salah tanda - and + pun jwapan aku salah terus. ishh-2.
So, aku kena laa wt latihan Addmath.
tapy kann.

bio aku pun TERUK ! haha, lekk ahh aku bukan nk jady doktor.
buley kap gtu? of coz TAK !
dah aku amek pure science takan nk bg fail bio kudd.
cacat result SPM aku ty. haha.
tapy bio aku ta study hapa lagy niee , wat rilek banyak.
tapa-2 ty aku usaha skit-2 , tak gagal jady ahhh. heee.

Kisah 2 :
Lately , aku and budak-2 school aku gy Padang Besar.
sebab ada Bengkel Bio kat SMKPBU. *pndai-2 translate yeahh.
Ada byk school lahh kan, tapy-2.
School kamy pai full 1 bas and ada y naek moto. *org ada lesen
haha *oke ta lawak. sch laen siket jaaa.
dah lahh kai baju school y kale hijau tuhh. menyerlah gila.
oke , tak dinafikan aku mmg dapat ilmu y aku aku guna utk SPM kelak *sadis jaa ayat.
then tetiba jaa ada budak-2 sch Agama niee snap-2 gmbr kamy.
tahh papa , then tgk-2 supa ta penah tgk org. whatever laa.
then habes-2 suma tuhh kamy pun balik ke kangar semula.

The End


coretan AmyMina
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.