The Story
AmyMina's Blog
1 week to go and i'm not ready yet .
Friday, May 18, 2012 , 0 Comment

Assalamualaikum , sila lah abaikan gambar di atas . Propa jew tew . Hihi . Okay laa aku tak ada apa sangat nak cerita . Mungkin ini entry yang terakhir pada bulan nie . Eceyyy , ayat nak hot . Fuiiii !

28 Mei nie aku daftar Matrik , eceyyy . Bukan aku jaa kawan kawan yang lain jugak . Hehe , semenjak ada group matrik perlis dekat facebook maka aku kenal laa beberapa orang yang boleh dijadikan kawan sebab sekepala dengan aku . Yeay ! I'm shoo hepi ;)

Aku barang apa pun tak beli lagi dk rilekkk . Tapi tension juga sebab borang aku baru print jaa . Nasib ada Athirah tolong mau tak memang aku pergi daftar aku nganga jelaa . Sebabnya aku tak tengok pun apa yang kena print . Wahaha . Gambar pun aku tak cuci lagi, then akaun bsn pun tak buka lagi . Acenno nie ? satg sorang sorang aku tak dapat elaun . Hemm :(

Sekarang aku ada 1 minggu jaa nak settle segala beban yang dipikul . Kau ayattttt ! Minggu depan aku nak pergi sekolah pulak nak cop buat pengesahan apa tu . Esok pergi buka akaun and bayar yuran . Grrr , hadiah yang aku sponsor pun aku tak pos lagi . InsyaAllah esok aku pos .

Okay laa aku taktau aku nak story apa dah tapi aku sedih laa nak duduk asrama even 1 year ja . At the same time aku happy sebab dapat sambung belajar . Orang kata wifi kat kmp laju , chantekkk ahh ! Ehh ehh pergi belajar bukan online -,- *tolong ingat utk diri sendiri and orang lain :) Duduk asrama satu bilik 4 orang and katil double decker . Aku pilih duduk bawah . weii weii aku cop dulu nohhh . hahaha . k byee

Sekian , terima kasih :)
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.