The Story
AmyMina's Blog
#Speechless : Grrr ;/
Thursday, March 1, 2012 , 0 Comment
Assalamualaikum guys ,

Sekarang sudah masuk bulan March doe . Today , 1 March 2012 . Tak terasa lagi laa bahang kehangatan result SPM batch '94 . Actually , aku langsung tak sedar sudah bulan 3 , tadi tengok kalendar baru perasan . then ramai orang tweet dekat twitter about result SPM .

Siapa tak rasa dup dap dup dap nak ambil result ? Kira tak normal laa yang tak rasa tu . Buat masa sekarang ni memang aku tak rasa apa - apa . Selalunya esok nak ambil result harini baru terketaq - ketaq dari atas sampai bawah . Maka , terjadi laa makan tak lena , tidur tak basah . Harhar . Makan tak kenyang , tidur tak lena .

Okayyy okayyy mesti ramai pulak yang tension baca post aku nie , aiyoo . sorry guys bukan niat aku doe nak bagi korang dup dap dup dap . Aku just nak peringat jerr result SPM dah nak keluar . Lagi berapa minggu , hari and jam jaa . Pejam celik pejam celik tengok - tengok esok result keluar . Aiyoo tak tahu . Harhar .

Sekarang aku tak nak fikir dah tentang result , okie mungkin fikir jugak sikit . Grrr abaikan aku taip like teeettttt -,-
Calon - calon SPM 2012 , Gud Luck do ur best !
Ikhlas nie dari lubuk hati sedalam - dalamnya . BM aku berterabur sudah . Al maklum lahh tinggal sekolah nak dekat 3 bulam dah . harhar , walau bagaimanapun , ilmu yang aku pelajari di sekolah akan digunapakai forever and ever yawws !

Actually aku rindu sekolah , Almaklum laa budak dah biasa dengan sekolah then tetiba tinggal sekolah memang macamni . Nanti dah masuk Universiti , kolej tak berapa nak ingat sekolah dah #fact ! nanti nak pergi sekolah aku nak pulang balik buku teks Sejarah and buku yang aku pinjam dekat library sekolah . Dah 3 bulan lebih dah buku - buku yang amat berguna tu aku buat jadi Hak Milik aku . Harhar .

Maaf laa tentang buku tu yerr cikgu , saya janji saya pergi awal sekolah nanti pulang buku - buku tu *promise*

Okie laa guys , aku pun tak tau nak post apa dah . Just nak bagitau nie . Come closer please , secret nie . Harhar ;D
tinggal 21 hari lagi result SPM akan diumumkan !
Shhh , tu rahsia untuk kite - kite jerrr *gaya kobi dalam cita Elly&Epit*  sebelum result keluar enjoy dulu . Hewhew , Jangan pulak lupa berdoa , mudah - mudahan doa kita diperkenankan oleh Allah SWT . Okie laa guys . Banyak pulak aku tulis today . Okie , okie aku tau dah banyak kali dah aku kata okie. Kali nie betul nie . Okie , Tata ;D
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.