The Story
AmyMina's Blog
#4 | Speechless : Happy
Wednesday, March 7, 2012 , 0 Comment
Assalamualaikum guys ;D

Tada apa nak story actually . Mungkin ini cuma short entry yelaa satg korang rindu aku pulak *mata diatas tangan dibahu lidah jelir* Baru jaa tadi aku tanya Cik N tentang hadiah aku and baru jaa post dekat status dekat twitter suddenly , ...

tok tok tok assalamualaikum *suara pakcik postmen* harhar . Dah sain segala bagai tu aku amek laa hadiah tu then terus lari ke bilik . Cantek gilakk ! Super double triple cantek okayy ! harhar . Thanks kepada Cik N sebab bagi hadiah tu .

Tadi dah dapat baju tu aku baru buka then tunjuk kat abang adek sebab diorang nak tengok *sibuk jaa* . u know what ? Abang aku terus grab baju tu then pakai . haha , macam bapok ada . then dia pergi depan cermin buat macam model , funny okayy .
p/s : tengah tunggu hadiah seterusnyaa . harhar . insyaallah akan dapat ;D
Mungkin korang rasa dapat hadiah pun nak kecoh kan ? do i care ? ;D saja laa aku nak kongsi kegembiraan aku nie dengan korang . tak salah kan ? *tangan dibahu mata diatas lidah jelir*

Btw terima kasih kepada sesiapa yang blogwalking then follow blog aku nie. aku hargai sangat sangat even korang tak baca sangat entry aku . harhar ;D Okie laa aku rasa tada apa dah nak update so tata ;)
Aku malas nak snap picture baju tu tapi cantekk baqq hang !
Short kaa entry aku nie ? macam tidak jaa . haha
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.