The Story
AmyMina's Blog
Jangan baca , 18SG
Thursday, February 9, 2012 , 0 Comment
Assalamualaikum.

Today memang aku tak ada mood sangat. Sebab ? aku mula hate kat someone nie. Im sorry, aku pun tak tau tetiba jaa ada perasaan tu kat aku. Sungguh , hang laa the best dulu nie tapi sekarang not you ! Im sorry my friends , aku pun ada perasaan jugak . Asyik layan tak layan aku jaa. Time hang susah jaa hang cari aku, bila hang senang, gembira syokk habes . Ada hang cari aku ? Tepuk dada tanya diri sendiri. Mau hang terasa dengan entry aku nie , Im sorry . Tapi nak buat macam mana , tak kan aku nak pendam jaa. Larat nak jaga perasaan hang sorang jaa . Kadang-2 aku boleh rasa macam hang tu pretend jaa depan aku kan ? Bagus lahh , i wish lepas nie hg tayah laa cari aku dah . Bukan bermaksud aku nak putus kawan dengan hg tp aku nak duduk jauh dah dengan hg . As far as i can . Seriously , perangai hang memang 100% berubah , dulu macam lain sekarang macam lain . Ternyata hang memang ada bakat berlakon . Haha , Lakonan hang memang berkesan bagi aku , Tahniah ! Yaa , tetiba kita jadi stranger kan ? Haha , maaf lahh kalau hang rasa semuanya salah aku. Okie stop !

Byebye ~
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.