The Story
AmyMina's Blog
Im blushing *shy
Tuesday, January 24, 2012 , 0 Comment
Today hang out with Qiha and Azrul . Mula-2 ingat nak keluar pukul 1030 am then Azrul kena pergi hospital. Takpa laa kami dua rilek-2 jaa dekat rumah. Pastu around 1130 am aku dengan Qiha jalan pergi The Store kat kangar je pun. Jalan 5 minit sudah sampai. Yaaa, rumah aku memang dekat pun dengan The Store. Kalau siapa-2 nak tumpang bilik air mai lahh rumah aku, kut-2 tandas kat kangar tuhh full. But , nothing is free. Hewhew :D

Dah sampai tuhh tunggu Azrul sat. Act bukan sat lama jugak lerr. Hmm.Hmm.Hmm. Then dia sampai. Tak sampai 5minit dia duduk dia pergi bilik air. Kami kena tunggu lagi. Dah tuhhh decide laa pergi makan dekat Medan. Makan-2 , sembang-2, gelak-2 , senyap-2 tetiba fon Azrul bunyi. His mom is calling. Dia cakap-2 then ajak kami tunggu dekat Juliana. Guess what ? Mak dia datang nak bawa kami p makan kat Anjung Keli . Masa tuhh memang aku shy gilaa babeng aihh. HAHA.

Aku masuk keta tuhh dengan muka malu gilaa. Hewhew. Mak dia tanya macam-2 then kucai aku. Sobsob. Dah laa aku shy. Pastu mak dia bagi nasihat laa. Pastu mak dia buka rahsia si Azrul nie. HAHA. rupa-2nya mamat nie penakut derr. tapi aku memang taw pun yang tuhh. Hewhew. Mak dia cakap nanti nak suruh CikDin *ayah aku letak harga tinggi sikit. Paham dak ? Pastu dah sampai Anjung Keli tuhh memang penuh. sesak gila derr. Kaya mau ginie. Hikhik. Then mak dia kucai lagi. Siyez aku shy gila. Aku duduk sebelah azrul , Qiha duduk sebelah mak azrul.

Cari-2 tempat kosong finally jumpa. Pastu mak azrul sorang jaa mkan dah kami tiga makan kat medan tadi. Pastu mak dia sembang-2, gelak-2 then aku shy tak habes lagi. HAHA. habis makan mak dia hantar kami pergi Kangar balik. Salam-2 turun kereta kami pergi tempat bowling. Ingat nak main tapi tak jadi sebab aku malas. Qiha pun malas same goes to Azrul. Kami lepak-2 sambil tengok orang maen bowl. Habes tuhh kami pergi tengok-2 tudung sebab aku nak cari tudung. tengok jaa dari jauhh. masuk dalam kedai tak pun. Hewhew.

Then kami jalan-2 pergi KFC. Qiha beli krusher dengan snack box. Azrul pun beli snack box dua. One for me and One for him. then kami lepak-2 kat medan tuhh. Kat-2 taman permainan tuhh. lepak-2 Apek dengan Emma datang. Sat saja pastu depa balik. Kami tiga sembang-2 , gelak-2. Qiha jadi jiwang asyik layan lagu Ombak rindu and Waiting outside the line *betul ke tajuk lagu nie ? Dah habes semua tuhh kami balik lahh sebab Qiha nak pergi kayuh fixie with her friends. The End :D

p/s : Mak Azrul sporting gila tapi aku tetap shy-2 :)
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.