The Story
AmyMina's Blog
hewhew *tataw nk tulih apa.
Thursday, December 22, 2011 , 0 Comment
today letey gila sihh . pg tadi bangun awai-2 gy daftar lesen ngn Khabir.
pas daftar terus dengar ceramah . (azrul jeles sbb aku cepat. HAHA ~)
dia daftar lama dah tapi tak dengar-2 ceramah. tuhh dy jeles. (cannot go tul)
okie, lama gila babeng doe. then rest sat. jumpa kawan baru. haha.
like tteeettt. khabir kuajo tinggai aku sorang-2 sebab dia jumpa geng dia. 
dengaq ceramah dae kui 9 pai kui 230. huihui. 
tadalaa bosan sangat tapi bosan jugak ! 
rabu ty aku p amek ujian teori lakk (berkomputer) 
siyezly lawak kutt ngn kawan abg aku tuhh, tobat aku gelak derekk .
y dengaq jaa ceramah tuhh.
masuk telinga kanan kua telinga kiri. hewhew.

then my mom is coming so kami pun gy laa kebun tok aku.
p menoreh laa, (aku tak menoreh pun sb dk sibuk baca novel, HAHA)
tapi aku wat kija cekk. aku p kutip kayu-2. see, baek kan ?
(angkat bakul seniri nie)
masa aku nak siram pokok mak aku tuhh.
aku kena sengat ngn penyegat. oh damn !
tagune tull. habes tangan gua y cantek nie.
halus , mulus dan cerah sempurna (iklan safi balqis)
(layan jaa aku nak puji diri nie)

then pas tuhh lam kui 8 gitu kami p JITRA MALL
beli barang school adek aku.
untuk aku tak payah dahh. pak aku derek dk perli-2 adek aku. HAHA.
adek aku tuhh dk wat muka then aku pulak buat muka. 
sebab pak aku ahh tinggai aku ngn barang-2 y dia beli. haishh. 
penat aku tunggu. then pak aku wat muka innoncent pulak.
siap makan ice-cream MAGNUM gy (ohh! my febret) then kenyih-2.
now im okiedokie :)
tuhh jaa aku nak cita. hewhew. 

p/s :bila banjir ikan apa p dulu , p tengah-2 and p last sekali ? 
the answer is...........
1) Puyu
2) sePat
3) siakaP
#pak ceramah tuhh wat teka-teki . siyezly aku blur time niee.
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.