The Story
AmyMina's Blog
be serious.
Thursday, September 15, 2011 , 0 Comment
Assalamualaikum
(ucap dengan haty y gembira ye)

please be serious
im begging you. huawaaa.
trial Spm almost done but still not done yet. hikhik.
terasa Spm semakin hampir dengan diriku.
buku pulak menjauhi malah makin hilang, entah ke mana.
katil dan bantal tidak lupa facebook n seangkatan dgnnya mula mendekati.
hikhik. tahh papa punya ayt. very annoying right?
okie, abaikan jaaa. 
nie gara-2 teringin nk jady sasterawan kutt. 
huiii, mintak simpang laa ye. ta tingin i nk b'sastera niee.
weyyy, aku bukan rendahkan martabat org y suka satera niee aw.
aku ckp tu untuk diri aku , kalau terasa im sorry .

ohh yaa, setiap kali aku nak study msty ada jaa hok dk  halang aku.
lecehh betul lahhh. elk aku niat nk study,
tv pulak p tayang cita besh-2. so ta study laa aku.
malam nak study, ngantuk pulakkk.
tido laaa, esk p sch maen. tpy serius juga laa kalu subjek y aku minat.
especially Chemistry ngn Add Math.
aku minat wey Add Math, tapy aku asekk gagal jaa.
mau lulus pun ataih pagaq, suam-2 kuku jaa bak kata org laen lahhh.
maw nk masuk U pun depa tengok sebelah mata apa.
tapy so far Alhamdulillah laa Chemistry aku ta penah fail okie. 
Harirtu almost failed, risau juga laa.

banyak gila chapter ngn subject y aku nak kena cover.
Spm tinggai bapa bulan jaa lagi, tolak aku dk maen-2.
ta study gy, asek tgk tv jaa buley kira ngn jari jaa nk spm.
so kita kna serius okie !

to all spm candidates 2011 :
good luck SPM ! mulalah be nice dgn buku yaa.

 coretan AmyMina
For Readers





The Queen



Name : Nur Azmina binti Shamsudin

Age : 18

Live in : Kangar , Perlis

Born on : 2nd April 1994





« NEWEST // OLDEST »
Skin Made By : HafizZulkafly. Others xx.